زنان چکمه پوش
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:چکمه پوش, :: 6:23 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
جزئیات پوششی که باعث برخورد با زنان چکمه‌پوش می‌شود
پلیس > هشدارها  - همشهری‌آنلاین:
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با تاکید براینکه هیچ‌گاه استفاده از چکمه ممنوع نبوده است گفت: پلیس با چکمه پوشانی که با لباس نامتعارف ظاهر شوند، برخورد می‌کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد روزبهانی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان گفت: هیچ‌گاه استفاده از چکمه ممنوع نبوده و خیلی از خانم‌ها هستند که حجابشان هم خوب بوده و چکمه را هم استفاده می کنند و لذا ترکیب این چکمه با بعضی از لباس‌ها ممنوع بوده و پلیس پس از تذکر با موضوع برخورد می‌کند.

وی افزود: اینکه چکمه با یک لباس نامتعارف مثلاً با یک استریج و یا مانتوی تنگ ست شود و طبیعتاً برای اینکه این پوشش جور شود از شال نازک نیز استفاده کند، این نوع پوشش ممنوع است و پلیس با آن برخورد خواهد داشت.

روزبهانی در عین حال تاکید کرد: پوشیدن چکمه ممنوع نبوده و هیچ کس هم استفاده از چکمه را ممنوع اعلام نکرده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه اگر لباس عرضه شده در فروشگاه‌ها مغایر با شئونات باشد، هم پلیس و هم اصناف با آن برخورد می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا همچنین به نمایش گذاشتن لباس‌های زیر زنانه در ویترین‌های واحدهای صنفی را تخلف دانست و به فارس گفت:‌ پلیس با گذاشتن لباس‌های زیر زنانه روی مانکن‌ها و واحدهای تجاری برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس بر اساس وظایف ذاتی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش دارد، ‌افزود: پوشش و عفاف همه این‌ها برای زن و مرد است و فرقی هم بین هم نمی‌کند، برخی از پوشش‌های آقایان نیز بسیار قابل تذکر بوده و تاکنون افرادی را به خاطر نوع پوشش بازداشت کرده‌ایم.


 



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 1082
بازدید کل : 56317
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت