انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:سختي ها, نقش ,گلرخ ,دوست د اشتن, :: 9:16 ::  نويسنده : پورباقر مهنه

 

مجموعه تلويزيوني فيلم نامه خوب آن بود. بعضي اوقات فيلم نامه هاي زيادي در اختيارم قرار مي گيرد اما خيلي ضعيف است. شخصيت ها در سطح قرار دارند و پيچيده نيستند و پرداخت درستي هم نشده اند. دومين نکته متفاوت بودن نقش «گلرخ» بود. اغلب نقش هايي که بازي مي کنم با يکديگر تفاوت دارند و هيچ کدام شبيه به هم نيستند و گزيده کار مي کنم. شخصيت ها در فيلم نامه «ازياد رفته» به درستي پرداخت شده و فضا و شخصيت ها ملموس بود. من دوره زندگي «گلرخ» از سن ۱۵ تا ۳۰ سالگي را با ۷ نوع طراحي چهره و ۷ نوع بازي تقريبا متفاوت، به نمايش گذاشتم.
«گلرخ» زني فداکار، ايثارگر و وفادار به همسر و زندگي اش بود و پس از سال ها سختي کشيدن هنوز به مرتضي فکر مي کرد. خودتان چه ويژگي هايي به اين نقش اضافه کرديد؟«گلرخ» در زندگي اش هدف داشت و پاي حرفي که زده بود ايستاد چون مي دانست مي خواهد چه کند. «گلرخ» در اين فيلم نامه يک اسطوره بود البته نمي توان او را به جامعه تعميم داد و گفت زن ايراني اسطوره است. چون خوب و بد همه جا وجود دارد. «گلرخ» زني بردبار، صبور و با گذشت بود، در برابر عشقش ايثار مي کرد و پاي حرفش مي ايستاد. هنگام فيلم برداري با کارگردان تعامل خوبي داشتيم که چگونه ديالوگ ها را بگويم. اين نوع گويش را خودم به نقش «گلرخ» اضافه کردم. کارگردان تاکيدي به آن نداشت و معتقد بود «گلرخ» با گريم و لباس محلي، براي بيننده باورپذيرتر مي شود. اما من به عنوان بازيگر عقيده داشتم چون چهره ام با زنان اين خطه تفاوت دارد گريم و لباس هم هر چه کمک کند باز هم اين فاصله وجود دارد. اما اگر لهجه به اين شخصيت اضافه شود دلنشين تر و باورپذيرتر است و در نهايت کارگردان پذيرفت. او هر روز سر صحنه، سکانس را روتوش مي کرد. «فريدون حسن پور» به خوبي پيشنهادهاي بازيگران را مي پذيرفت.      مجموعه «از ياد رفته» براساس رمان «برباد رفته» قصه دراماتيکي دارد..
ادامه را در روزنامه خراسان رضوي هفتم آذر ماه 1390 بخوانيد و لذت ببريد

 

 

 


پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 865
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 865
بازدید ماه : 1797
بازدید کل : 57032
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت