دختر پاييزي
 
انجمن ضد زنان شلوغ
حکایات و داستانها ی زیبا و پند آموز برای زنان و دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید دوستتان دارم . نظر بدهید و مرا یاری کنید این وبلاگ برای شماست و بدور از ابتذال و تصاویر مستهجن و بد آموزی های رایج است .بخاطر خودتان هم شده مرا راهنما باشید با تشکر
نويسندگان
شنبه 9 مهر 1390برچسب:پاييز, بهار , :: 7:58 ::  نويسنده : پورباقر مهنه
 

مدير وبلاگ (دختر پاييزي) كه مشهد آمده خيلي بهش خوش گذشته هر دختري  يا هر زن غمگينيه فقط بگه يا امام رضا اين دهه كرامتته شادي را در زندگي مالبريز كن و آمدن مشهد را نصيبمان كن  اونوقت مي آيي مشهد و خوش مي گذرد . مثل دختر پاييزي  كه در مشهد بهاري شد .

سلام دوستهای من

 

من برگشتم

وای هشت روز تمام به وبلاگم سر نزده بودم

دلم داشت میترکید

مشهد خیلی خوش گذشت

همه جا رفتیم

حرم امام رضا (ع) ،بازار رضا،باغ نادري ،بازار الماس شرق

کوهستان پارک شادی، پارك ملت،خواجه مراد خواجه اباصلت،پارك وكيل آباد

باغ وحش وكيل آباد ،

کوه سنگی و از اون بالا شهر مشهد رو ديديم خيلي ديدني بود  و...

دو سه روز آخرم تصمیممون عوض شد و اومدیم تهران

چون خالم اینا هم از شمال اومده بودن اونجا خونه ی اون یکی  خالم

خلاصه سه تا خونواده بودیم و ترکوندیم

دیروزم شهرری بودیم

حرم و بازار و پارکش

وای دیروز که بدجور بهمون خوش گذشت

عاشق شهر ری ام

ازش خاطره های قشنگی دارم

اما از این ها گذشته

دیشب که ساعت 3 4 صبح رسیدیم رشت و هوای مه آلوده و نمناکشو دیدم اشکم در اومد

عاشق شمالم

بدجور

دارم میرم بازار

کلی خرید دارم

دوستون دارم

بای



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 1013
بازدید هفته : 1069
بازدید ماه : 2001
بازدید کل : 57236
تعداد مطالب : 492
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



----------------------------------------------------------------

----------------------------------------------- <-Text1->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت